Eufori

Min onsdagmorgon kunde inte starta bättre. Just nu befinner jag mig i någon typ av lyckorus så jag ser t.o.m fram emot att storstäda lägenheten idag och jag tror banne mig att jag ska vara extra huslig och baka något också. Bara för att jag är så jävla glad. Ja jag svär,för jag kan inte sätta ord på hur sjukt glad jag känner mig just nu.
 
Varför detta lyckorus tänker ni nu? Jag klarade den där jävla kalkylering och budgeteringstentan..!! Lämnade tentasalen med väldigt blandade känslor och personligen så tyckte jag att min prestation lutade mot ett underkänt och har burit på den dåliga känslan i flera veckor.. så när jag idag vaknar upp och får syn på detta lyckobesked på mejlen så kunde jag inte göra annat än att skutta runt i lägenheten och tjoa av lycka! Nu är det bara en tenta kvar samt ett examensarbete så är denna utbildning över! Jag är så jävla nära nu. Känns fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Jarina

Svar: I den sydligaste staden, Hangö :) var bor dina släktingar?

2013-02-20 @ 11:01:09
URL: http://jarinafoto.blogg.se/
Postat av: basebollivet.blogg.se

Men åh vad skoj, ett stort grattis. Förstår din lyckokänsla :)

Svar: Haha nej inga PLL-mutor här inte. Enkla mutor som godis och massage. Det brukar funka :)

Du.. eftersom jag inte fick se PLL igår ser min morgon likadan ut. Fast med en grön juice istället för kaffe. Det är inte helt fel med sådana morgnar.

Nej jag förstår inte heller det, men sen har jag träffat otroligt många proffsiga och fantastiska journalister här med med en helt annan etik än vad man är van vid från Sverige vilket har förvånat mig. För jag menar, det snackas om att svenskar är så timida och snälla medan amerikaner är rakt på och in your face. Men dem fokuserar på sporten och är väldigt sakliga och visar faktiskt respekt och bygger relationer till spelarna och deras familjer vilket jag imponeras över! Men sen finns det dem som är helt kocko med. De undrar man ju hur dem tänker... och det där med privatliv är något jag stör mig mer och mer på, för det är som vi säger här hemma när folk börjar gräva och hålla på. Det är sjukt obehagligt och jobbigt.

JO, men verkigen! Hittar man rätt när man pluggar så är det hur kul som helst :) Det är verkligen inte lätt när man haft en paus att komma in i det igen. Det är färskvara det där med studieteknik.

2013-02-20 @ 14:25:11
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: Jarina

Svar: Jaha, vad kul :) Jag bor ca 2 timmar från Helsingfors. Du borde komma till vår stad, en verklig turist- och sommarstad ^^

2013-02-20 @ 19:28:01
URL: http://jarinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0