You are like google. Everything I search for.

Har spanat efter den perfekta väskan i en rimlig prisklass hela sommaren men inte riktigt hittat en som lever upp till mina förväntningar på den "perfekta väskan". Lättade lite på kraven i måndags när vi var till Luleå och köpte en helt okejsnygg väska inne på Sisters, var verkligen i behov av en ny väska då min gamla är så sliten så att den är pinsam att bära runt på.

Efter några timmar shopping i luleåtown var kroppen trött så avrundade kvällen med lite slösurf och självklart hittar jag en väska på nätet bara för att jag köpte en väska tidigare under dagen. Skönheten är nedanför är min syn på en "perfekt, enkel, men ändå snygg" vardagsväska. Den gick lös på 679riksdaler plus frakt, perfekt! Håll tummarna för att den är lika snygg i verkligheten som den är på bilden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0