“Dreams do come true, if only we wish hard enough. You can have anything in life if you will sacrifice everything else for it.” -Peter Pan

Måndag idag och en ovanligt bra start på veckan. Blev i princip klar med grupparbetet idag och kunde gå hem vid lunchtid. Passade på att utnyttja min lediga eftermiddag på bästa sätt så mötte upp min käraste inne i stan för att uträtta lite ärenden, åkte ut till coop för storhandling, hämtade ut ett paket och köpte mig äntligen en kupevärmare till bilen. Blev hämtmat till middag då ingen av oss kände att vi hade minsta lilla gnutta ork kvar till att fantisera ihop ett recept, tillaga mat eller ta itu med disken som uppstår vid matlagning. Kröp sedan ner i sängen för att låta maten smälta och där somnade vi båda två vilket resulterade i en pn på hela två timmar, välbehövligt och skönt!
 
Resten av kvällen har bestått av film tittande, en lång dusch, hårinpackning, ansiktsmask och rakning av mina två troll till ben ;)
 
Såg filmen Neverland som handlar om hur Peter Pan blir Peter Pan. Filmen överträffade mina förväntningar, trodde inte att den skulle vara såpass bra som den visade sig vara. Se den om ni inte har sett den och om ni har sett den, vad tyckte ni om den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0