Everything reminds me of you

Död åt all pollen. Fy tusan vad sjuk jag blir av den skiten. Har känt mig mer eller mindre deprimerad hela veckan när jag måstat ligga på soffan eller sängen med snuva, hosta, rinnande och kliande ögon samt feber. Solen har gassat utanför fönstret och jag har vägrat kolla alla uppdateringar om bikinisar, solning, brunbrända ben osv på facebook, vill inte veta allt jag missar av att ligga inne i sängen med feberfrossa.

Men idag bestämde jag mig för att trotsa pollen, tog en tre dubbel dos av mina allergipiller, fyllde ögonen med droppar som tydligen ska vara bra mot pollen och tog på mig den där bikinin och tog logistikboken under armen och gick ut och la mig på altan. Gu så skönt! Låg där och pressade i tre timmar trots klia i ögonen och en uppsvälld hals. Imorgon kör jag solning hela dagen om det är möjligt, vill bli brun! Vill man vara fin får man lida pin. Sådeså. Pucko pollen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0