120506



Fick lite kritik idag om att jag lägger upp för lite bilder på mig själv här på bloggen. Jag försökte såklart förklara bort det genom att svara att jag inte riktigt har tid för att ta bilder på mig själv och sedan blogga om det. Jag har ju knappt tid eller ork att forma ett inlägg med lite ord men då fick jag minsann höra att det tar bara 2-3 minuter att ta en bild och sen fem minuter att snöra ihop ett snabbt litet inlägg.

Riktigt så fort går det inte men jag kände lite press att prestera så vad tusan. Här har ni en bild på en Frida som lördagsmyser med varma mackor, alla vi barn i bullerbyn och lotta på bråkmakargatan i sällskap av lilla syster. Då vet ni och här har ni mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0