120502

Räknat och tragglat kalkyler och budgetering hela kvällen så nu är jag helt tom i bollen (huvudet). Känns som att jag börjar förstå vad det är jag sysslar med och även som att alla modeller och formler har fastnat i huvudet nu. Håller tummarna för att det jag hittils lärt mig finns kvar i huvudet imorgon när jag vaknar så att jag kan ta mig ett sista ryck med inmatning och hantering av information inför fredagens tenta.

Förutom ett besök i skolan och några timmars pluggande här hemma så har jag hunnit med en lång prommis i sällskap av Sandra. Vi gick samma 1h och 30minuters runda som vi gick igår. Imorgon tar vi oss en sväng om på friskvårdskompaniet. Vi är så duktiga!

Förresten så fick jag super besked idag, fina systeryster kommer och bor hos oss över helgen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0