Ett steg i taget

Min midsommar var väldigt lugn. Drack inte en droppe alkohol utan jobbade under dagen, gick en lång promenad på kvällen och spenderade sedan resten av kvällen framför tvn. Ikväll hade jag däremot inte tänkt sitta hemma och ha en lugn och skön kväll för mig själv utan det ser ut som att det blir middag hos några bekanta, utgång på vassholmen och massa annat skoj med världens bästa sällskap.

Har beställt hem en heldel kläder, skor, smink och annat grejs dem senaste veckorna men jag är urusel på att komma ihåg att visa allt jag köpt. Lovat mig själv att jag skall bli bättre på det, så here we go. Fick hem ett paket från Nelly i torsdags som bland annat innehöll dessa godingar, snygga eller hur?
 
 
Får se om dessa får hänga med ut ikväll eller om jag tar ett par andra skor eftersom att vi skall ut till en liten "ö" med gräs överallt. Får ogärna grönska på mina nya skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0