at the end of the day, i realize you're all i really want. when all the confusion clears and i think about my life, i can't think of anyone else i rather have next to me than you.

Klev upp tidigt och började dagen med en film så att jag hann piggna till lite, dock vet jag inte om jag blev så pigg av att ligga nerbäddad i soffan med en film, före dagens studier. Idag är sista dagen, sista gången jag pluggar inför en tenta för detta skolår. Kan inte beskriva hur underbart det känns. Sista jävla tentan. Imorgon har jag ett år på högskola i bagaget och är redo att rulla upp ärmarna för att återigen, för tredje gången eller vad?, ta tag i mitt körkort och jobba min sista sommar någonsin på silja line.

Just nu sitter jag och kollar igenom gamla bilder på min dator, planerar att på måndag ringa och boka en tid hos min frisör hemma i Kalix (vågar inte klippa håret hos någon annan, förutom min vän Sandra ;)) för lite slingor, eller kanske färg?, och klippning av en eventuell lugg? :o Vet inte alls vad jag vill göra med mitt hår. Men en förändring som syns ska det iaf bli. Ska forstätta grubbla på mina hårproblem ett tag till och sedan ska jag återgå till studierna.

Ha en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0