Världens snällaste föräldrar ♥

Igår hade mamma och hennes sambo deras första dag på semestern och det gjorde mig minst sagt avis när jag själv fick kriga mig upp ur sängen tidigt på morgonen och sedan kriga mig igenom hela arbetsdagen medan dem tog sovmorgon och var lediga hela dagen.
 
Visade sig dock att dem inte varit lediga hela dagen utan att dem gjort något ruskigt fint för mig hela dagen. För när jag kom hem igår så stod det en bil på våran parkering som inte var deras utan MIN. Min första bil står parkerad hemma på gården hemma hos mamma och inte har jag betalat ett öre från egen plånbok. Igår fick jag alltså en bil av mina föräldrar, en bil som dem städat, satt in nya högtalare i och fixat med under dagen. Dessutom så får jag själv välja ut en bilstereo som dem skall sätta in i bilen åt mig. Ibland har man tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0