I made it!

Tusan vad nervös jag har varit idag, längesen som denna grymt jobbiga nervositet befunnit sig i min kropp. Jag visste med mig om att jag skulle ha uppkörning mitt i rusningstrafiken när alla skulle hem från sina jobb och bara tanken på min uppkörning gjorde mig godenervös. Men nu är den bortgjord och dessutom godkänd, så obeskrivligt skönt! Lite synd är det dock att trafikverket fått för sig att göra om sina system och därmed har stängt i tre veckor framåt, får med andra ord inte göra teoriprovet förrens i början av augusti. Kan iof vara ganska bra det också, kan plugga på i lugn och ro.
 
Var dock inte bara uppkörningen som tryckte på mina nerver idag. Har nu under kvällen gått som modell för första gången i mitt liv, var visserligen inget vidare seriöst men satan så kul, stressigt och svettigt det var. Hatar egentligen uppmärksamhet, gillar inte alls att synas och är innerstinne väldigt tyst och blyg, så jag är just nu väldigt förvånad över mig själv att jag ställde upp. Detta modellande är inte heller något som jag bara gjorde idag utan även kommer att forsätta med varje onsdag resten av denna månad.
 
Detta är vad som spökat i mitt huvud och i min kropp idag och just nu är det en glad och stolt tjej som ligger hemma i sin säng hemma hos mamma. Ibland känns det verkligen som att man är kapabel till att göra precis vad som helst, ibland är livet så fruktansvärt underbart!
 

Kommentarer
Postat av: Eja

Åh, grattis grattis!! Jag vet hur jävla skönt det är att klara uppkörnigen, {vet även hur det är att bli kuggad. höhö}. Håller tummarna för att teorin går bra sen! :D

Svar: Tack tack! :) Det känns helt underbart, har ju hållt på med det där jävla körkortet till och från i två års tid nu, känns som att det är dags att lägga i sista växeln och göra klart skiten nu ;D Tack igen du, det kan verkligen behövas!
Frida

2012-07-12 @ 00:46:52
URL: http://lillskitrus.blogg.se
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Hon fyller 24 :)

Svar: Ah ;D Tänkte att du kanske hade någon såndär liten lilla syster som man typ lite halvt måste ta hand om ;D
Frida

2012-07-12 @ 16:25:08
URL: http://candis.se
Postat av: Sara ~ Candis

Grattiiiis :D:D

SV. I en butik här i Borlänge :)) men dom finns på nätet också. Sök bara på Green Gate!

2012-07-13 @ 13:18:14
URL: http://candis.se
Postat av: Linda

Grattis !:-)

2012-07-15 @ 16:58:50
URL: http://megafonen.nu/linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0