I LIVE FOR THE MEMORIES

Filosoferar istället för att sova som jag faktiskt borde göra. Men av en ren slump började jag titta på tv-tabbar (folk som gjort bort sig i direktsänd tv) på youtube vilket resulterade i att jag klickade mig fram till några klipp från idol. Många tabbar där kan jag lova! Men även duktiga deltagare som sjöng låtar som verkligen fick mig på helt andra tankar. Ni vet, såna där låtar som får er att tänka på saker som ni annars aldrig tänker på. Låtar som säger er någonting helt annat än budskapet med själva låten. Låtar som känns ända från topp till tå. Dem som framkallar både bra och dåliga minnen och dem som får dig att skratta medan andra får dig att gråta. Har ni också sådana stunder? eller är det bara jag som är knäpp och påtok för emotionell?

Klockan ringer 06.00 imorgon, tänkte hinna ta mig till gymet, duscha och fixa mig så att jag är redo för föreläsning på campus 10.15. Det borde jag nog hinna bara jag lyckas snöra mina ben över sängkanten när klockan ringer. Nu gäller det att skaffa mig nya samt bättre vanor och rutiner. Med andra ord, så borde jag avrunda. 

 

Avrundar med en gammal bild på en ung jag. Ganska nybliven 18-åring som var på tjejkväll på krogen. Nu fylller jag snart 20år. Hurv vad gammalt det låter, jag var ju nyss 15år liksom?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi vill ju se nya bilder på du!

2012-01-29 @ 13:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0