På resande fot

Destination Kalix.

Sitter på bussen på väg att hälsa på mina nära och kära över helgen. Tänkte använda tiden på bussen väl och plugga inför nästa veckas tenta. Det försöker jag också att göra men får en sån jävla huvudvärk av att läsa när bussen rör sig. Så nu tar jag en paus fram till Luleå, ca 15 min kvar dit, sen ska jag fortsätta att läsa på om företagets finanser. Läser om företagets likviditet, kassaflöde, räntor, olika typer av bankkonton, kortfristiga- och långfristiga skulder, måste erkänna att det är riktigt intressant!

Imorgon är det Fredag den 13:e så funderar på att ladda upp med lite skräckisar när jag kommer hem till Kalix. Har ni några tips på bra skräckisar? :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Ja kaffe har verkligen räddat många pluggdagar! Jag köpte det på akademibokhandeln för 69:-, kunde verkligen inte hålla mig när jag såg det! :)

2012-01-16 @ 20:58:14
URL: http://idaeriiksson.webblogg.se/
Postat av: Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Hej, är allt bra?:)

Kram♥

2012-01-22 @ 13:23:06
URL: http://solinjamil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0