New home

Nu kan jag äntligen avslöja min enorma lycka som jag gått runt och burit på i hemlighet i några veckors tid. Som jag väntat på denna dag, dagen där mitt glädjebesked skulle trilla ner i brevlådan, idag är den dagen!

Nu vill ni såklart veta vad det är för papper och grejor som jag ordnat med hit och dit och vad som trillat ner i min brevlåda idag. Det är nämligen så att jag har blivit med ny lägenhet! Egen lägenhet! Fick första hyran och även nycklarna idag så nu ska jag ta tag i att packa ihop mitt lilla studentboende och flytta några kvarter bort till min och Antons nya lya. Yes, Anton flyttar nu äntligen efter, 7 månader av ensamhet är äntligen över, nu ska vi bli sambos igen.

Jag kommer förmodligen inte kunna blogga vidare mycket denna vecka med tanke på att vi ska flytta ut från mitt studentboende och städa det före nästa veckas tisdag och jag har även tenta nästa tisdag så skulle minst sagt vara behövligt att lägga så mycket tid som möjligt på studier när jag inte bär flyttkartonger, städar, donar och ordnat i våran nya bostadsrätt.

Idag är en riktigt bra dag, idag är jag lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0