Escada 20år

Escada fyller 20år med sina sommardofter och det firar dem med att lansera en Greatest Hit-collection. Denna kollektion släpps nu i början av februari och går redan nu att klicka hem på kicks.se. Dock får vi vänta till den 6:e februari innan dem går att köpa i butik. Hur bra??

Jag fullkomligt älskar escadas sommardofter så jag tänker nog köpa mig både en och två dofter. Är det några fler därute som är lika escada tokig som jag är och tycker att detta är ett super tillfälle att bunkra upp med gamla favoriter?

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Escada luktar sjukt gott!



svar Ja mina inlägg från mobilen brukar lagga ibland.. Men ljusstaken är från lagerhaus den kostar kring 1000kr tror jag?:D

2012-02-05 @ 20:10:00
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0