The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched - they must be felt with the heart

Fem underbara dagar hemma i Kalix har nu passerat och jag är tillbaka i Skellefteå. Var riktigt skönt att vara hemma hos mamma och bli ompysslad och slippa alla vardagsbrkymmer såsom disk, tvätt, matlagning, handla osv.

I lördags var jag ut med ett gäng härliga människor, åt middag på vikingen, drack vin, var på Takida konsert och hade det riktigt roligt och mysigt. Helgen bjöd även på en heldel långa promenader i sällskap av min fina mamma och även endel syskon mys med min lilla syster. Både ett och två besök hos min farmor hann jag också med, tiden bara flyger iväg när man är hemma och myser med nära och kära.

Nu är det tillbaka till verkligheten med en överfull tvättkorg, en skitig lägenhet och planering av middag för resten av veckan.

Bildinfo: Hämtade ut mitt paket med min vinst (super söt etikett på paketet), min middag på vikingen, min plånbok, Takida konsert, kände att det var på tiden att jag tog mig tid till att läsa något annat än studentlitteratur, en av tekopparna som låg i paketet på första bilden, påväg till Kalix stannade vi i luleå för lunch på bästa dagobert♥, super gott vin, insidan av tekoppen som jag vann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0