You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dream

Helgen har varit helt underbar. Anton är och hälsar på mig här i Skellefteå. Vi har proppat i oss god mat, gått långa promenader, hälsat på Sandra och Jari för söndags fika och haft flera myskvällar med filmer, morötter och dipp till det :} Nu är det dags att sova så att jag orkar med skolan imorgon samt en eventuell hemresa till Kalix. Hemresan beror dock på vad veckans case blir. Men mest troligt åker jag hem med Anton imorgon eftermiddag, mys! :}

P.s.. tentan i fredags gick super! (tror jag iaf) ;)

Kommentarer
Postat av: Eja

Svar//

Haha, fair enough.



Ja, jag förstår det. Ändra på något som man är så himla van vid liksom. Oavsett om du orkar hela vägen eller inte så har du ju iallafall dina grundkunskaper som säkerligen kan komma till nytta :D



Ja, London är också ett ställe jag vill till. Eller till England överhuvudtaget. Gärna tillbaka till Bristol. Om jag inte blir kvar i Tyskland efter det här, så blir nog England nästa mål :)

Anledningen till att det blev just Tyskland är för att jag fastnat för språket. Jag har pluggat tyska i skolan sen 6:an, och känner att jag vill lära mig det på riktigt. Sen är det också för att jag oftast gör tvärtemot alla andra. De flesta jag känner tycker att tyskan låter förjävlig, och har inga som helst planer på att någonsin vilja fara till Tyskland, och då blir jag ännu mer taggad till att åka dit. Mena det är så himla vanligt att folk åker som Au pair till exempelvis London eller Paris, så det är som inge unikt längre. Men hur många känner du som har åkt ner till den tyska lilla ön Lindau liksom. haha :)

2011-10-10 @ 13:30:56
URL: http://lillskitrus.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: Det är okej :) gör du?

2011-10-10 @ 13:42:23
URL: http://josefiiinss.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

2011-10-10 @ 17:21:29
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: ERIKA EDORSSON

Svar: Tack tjejen! :D

2011-10-10 @ 18:13:05
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0