Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending

Lördagen är här och jag fick ställa klockan så att jag inte skulle missa min tvättid. Nu är tvätten klar och torr och disken är bortgjord. Bara dammsugning kvar med andra ord. Men den tänker jag skjuta upp tills senare i eftermiddag. Nu tänker jag ta mig en dusch och sedan kila över till Sandra och låta henne toppa mitt hår. Därefter blir det att tillaga middag, dammsuga och sedan sätta mig med skolböckerna och göra lite anteckningar inför tentan.


Solen skiner idag, härligt att slippa allt dystert regn. Bjuder på en bild tagen i december år 2009, bara för att jag ser så glad ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggunge!

2011-10-01 @ 21:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0