Pease come closer, because my heart doesn't touch yours anymore

Det blev en skön sovmorgon. Såg att vädret inte var något vidare idag så bestämde mig för att äta frukost i sängen och stanna där resten av dagen och så blev det. Åt ett kokt ägg, drack några koppar te medan jag läste boken "Elsas mode". För ca 2 timmar sen bestämde jag mig för att det var dags att kliva upp. Har stökat undan lite disk, dammusgit och gjort lite andra nödvändigheter. Nu har jag precis bytt om till träningskläder och det börjar vara dags att röra sig mot gymmet. Försöker ta mig dit varje dag nu och jag måste säga att jag har förvånadsvärt bra motivation just nu så jag har faktiskt lyckats ta mig iväg till gymmet 2 timmar både i fredags och igår. Det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0