When nothing goes right, go left

Då var det redan torsdag. Veckan har sprungit iväg i rasande fart och imorgon är det helg, men först några föreläsningar på campus under förmiddagen. Men idag är det som sagt torsdag, valde att plugga hemifrån istället för i skolans bibliotek. Har en fruktansvärd träningsvärk i lår, rumpa och armar efter gårdagens kettlebellspass och att det är halt ute efter vägarna gör inte träningsvärken bättre. Får spänna hela kroppen för att inte halka och det känns.

 

Har nyss mumsat i mig varmkorv med bröd, avstod från min annars nuförtiden nyttiga kost och åt istället det jag var sugen på, kändes som att jag förtjänade det. Nu ska jag ta och byta kläder, sätta upp håret och börja dra mig in till friskvårdskompaniet för att testa på core. Roligt med ny stad, nytt gym och nya träningsformer! Blir det som planerat så ska jag även ut på en promenad i sällskap av Sandra efter corepasset.

 

Hoppas att ni har en bra torsdag!

 

En bild från farmors 60års firande. Har på mig min nya fina skjorta, den är riktigt snygg i ryggen. Har även på mig mina nya svarta jeans, riktigt nöjd med dem också. Gjorde några riktigt bra köp under min vistelse i Kalix och under shoppingen i Luleå med min fina mamma.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygggggggg tjej!

2011-11-10 @ 16:38:11
Postat av: Eja

Svar; Det är ännu mysigare i verkligheten. Är så dålig på att fånga den rätta stämningen på bild. höhö. Gjorde dock ett nytt försök i morse (eller klockan var runt två-halv tre, men det var morgon för mig..), då solen var lite mer närvarande, och det blev rätt bra faktikst :)

2011-11-10 @ 18:03:19
URL: http://lillskitrus.blogg.se/
Postat av: Anonym

A wild snorlax appears!

2011-12-12 @ 01:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0