Varför kan jag inte bara somna?!

Klev på bussen 05.30 igår morse (det blev ju nyss tisdag) och kunde inte sova på bussen, bara slumra till lite snabbt titt som tätt. Har varit sketa trött hela dagen och knappt kunnat konsentrera mig på någonting alls. Har knappt tagit mig upp ur sängen och fick verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna tills klockan blev 18.00, tänkte att det skulle vara olämpligt att somna före de för då vaknar jag väl mitt i natten istället och kan inte somna om. Men så fel jag hade, här sitter jag nu jätte trött, kallsvettas och mår skit och vill bara sova men kan inte. Vrider och vänder på mig och känner nästan lite panik för att jag inte kan sova och vill absolut inte sova bort hela morgon dagen. Måste upp och plugga imorgon för nästa vecka är det dags för tenta nr2 och jag vill att den ska gå minst lika bra som första tentan.

Nu ska jag göra ett 10000 försök till att somna. Godnatt! <3

Ps. jag saknar min Anton.

Kommentarer
Postat av: josefin

Fin blogg! kika gärna in på fotoblogg och se vad du tycker om mina bilder! Har även en fotoblogg som det skulle vara jätte kul om du ville delta i! Här är direkt länken till tävlingen:http://aphotoeveryminute.devote.se/blogs/13672427/9829foto-taevling.htm kram!

2011-11-08 @ 16:33:04
URL: http://aphotoeveryminute.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0