things will get worse before they get better. but when they do, remember who put you down and who helped you up

2011-11-11, du var mig en jävla skit dag! Som om inte den enorma träningsvärken i rumpa, lår, armar och mage räcker så har jag nu saboterat min kropp ännu mer.

Imorse när jag klev ut genom dörren höll jag på att halka och jag övervägde att lämna cykeln hemma men kände att jag hade lite bråttom om jag skulle hinna dricka kaffe med Elin före skolan började så jag beslöt mig för att ta cykeln och cykla lugnt och försiktigt. Måste påpeka att det gick toppen! Cyklade hem lika försiktigt och så fort jag klev in genom dörren fick jag ett sms om att jag har ett paket att hämta ut. Bestämde mig för att hämta det när jag skulle handla senare på eftermiddagen. Såg några avsnitt grey's anatomy, blev hungrig och tog åter igen cykeln för att ta mig fram till coop för att handla mat och sen till OKQ8 för att hämta mitt paket. Hann inte cykla många meter innan jag "halkade med cykeln" (klantigt, jag vet) och fy tusan vad ont det gjorde och gör! Ett under att det inte gick hål i både jackan och tröjan med tanke på såret och det 10x10 cm stora, svullna och ömma blåmärket som jag nu så fint har på min vänstra armbåge.

Blev sur och bestämde mig för att sura och tycka synd om mig själv resten av kvällen. Nu ligger jag i min säng, har fortfarande inte ätit middag då jag fortfarande är arg och har pluggat för att tänka på annat än att jag är arg. Heheh.

Nu: Planen är att jag ska ta och rycka upp mig. Få mig mat i magen innan jag börjar må riktigt dåligt, se något avsnitt grey's och hoppas på att jag somnar sen så att jag orkar upp imorgon, kick startar min lördag med ett spinningpass!

Tröstade mig med att måla mina naglar i en fin rosa färg.


Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: åh hihi tack så mkt! :'D

2011-11-14 @ 10:11:50
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: hihi :D!

2011-11-14 @ 10:20:06
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: hihi tack så jättemycket! :)

2011-11-14 @ 10:29:07
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0