a friend will know by the sound of your voice, by the look on your face, by the way you walk, by the things you do, exactly what kind of day you're having

Igår hade jag en riktig skit dag men sånna dagar måste man också ha för att kunna uppskatta alla bra dagar.

Idag däremot vaknade jag och kände att förkylningen som jag dragit på mig tidigare i veckan var nästintill bort blåst och det firade jag med att dra till gymmet och träna, det var riktigt skönt vilket gav mig mersmak. Så nu taggar jag nästa gång jag får sätta min fot inne i gymmet.

Nu på kvällskvisten har jag ätit en super god men väldigt enkel middag, tacoköttfärs, feta ost och grönsaker. Mums! Skulle kunna äta enbart tacoköttfärs och feta ost, det är en oslagbar kombination! Efter middagen tog jag mig en promenad för idag har det funnits så mycket energi i min kropp så har inte riktigt vetat vart jag ska gömma undan den. Härligt med dagar där man känner att man skulle kunna göra precis vad som helst.

Nu ska jag fortsätta att fylla min iPod med ny musik och sen ska jag ta reda på när friskvårdskompaniet öppnar och hoppas att det är så pass tidigt så jag hinner träna före jag börjar skolan. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Tack så jättemycket :D:D det är verkligen supermysigt, iaf i köket ;D kan man bosätta sig där kanske??

Är det inte?? :(( inte ens lite?

2011-11-24 @ 20:16:30
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0