Boende, check!

Är bara tre veckor kvar tills semster och det känns minst sagt underbart. Vi har valt att utöka våran semester till Helsingfors med en liten dagstur till Tallinn. Anton har ju aldrig varit där förut och jag har aldrig åkt företagets lite mindre båtar så ska bli intressant.

Idag fick jag brev från umeå universitet och beskedet om att nyckeln till min kommande lägenhet kan hämtas ut så fort jag får tid att åka ner. Har ledig dag på onsdag till kommande vecka så ska försöka planera in en liten tripp till skellefteå för att hämta nyckeln och ta lite mått i lägenheten så att jag sedan kan ta runda nr2 till IKEA. Hoppas även på att hinna göra mig en sväng på stan där nere, bekanta mig lite smått med staden, blir ju något helt nytt. Oj vad det här ska bli spännande!

Ca 1h kvar på jobbet sen blir det soffläge och några avsnitt oth. Tänker lata mig resten av kvällen, jag har nämligen jobbhelg så inga lediga dagar i solstolen för mig inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0