Bättre sent än aldrig

God Jul kära läsare, lite såhär i efterhand!

Anledningen till denna sena julhälsning beror endast på att jag har haft så mycket bättre för mig än att sitta framför en dator. Jag är äntligen hemma. Hemma hos min underbara familj och pojkvän. Vi har firat en underbar och mysig jul tillsammans. Super god mat och fin fina julklappar har jag fått. Jag och Anton firade jul ihop för första gången och det var verkligen mysigt.

Idag har vi varit på kalas för att fira Antons bror och lekt med mysiga bebisar. Känns som att var och varannan skaffar barn nu, eller så börjar jag bli gammal? Hahaha, nä det får vi hoppas på att jag inte räknas som ännu, trots att jag valde att stanna hemma med Anton och testa första receptet från våran matkasse som vi fick i julklapp istället för att gå ut på krogen och slå klackarna i taket ikväll. Vi sparar på festandet till nyår tänkte vi!

Förresten, sitter och funderar på om jag skulle ta och beställa mig en One piece. Det var det enda som tomten inte levererade av det jag önskat mig. Men vilken färg ska man beställa? Ska jag vara tråkig och beställa en svart bara för att svart är färgen som dominerar i min garderob eller ska jag tänka i nya färgglada banor och köpa mig en i någon rolig färg såsom grön, rosa, lila, blå? Vad tycker ni?


En dålig iPhone bild på våran fina julgran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0