9 days left

Idag är det bara 9 dagar kvar tills att jag får åka hem till Kalix för lite ledighet över julen. Dock har vi en heldel hemstudier att ta itu med under ledigheten men att slippa alla föreläsningar och bara kunna vara hemma i Kalix och mysa med familjen om kvällarna känns underbart!

Idag sitter jag på campus i biblioteket hela dagen för att förbereda mig inför tentan på onsdag. Tänkte sitta här tills alla anteckningar är klara och sen tänkte jag bege mig in till stan för att sola. Måste försöka orka hålla i den här solningen, så att jag blir lite brun fräsch iaf. Oftast så tänker jag att nu tusan ska jag bli brun och solar en eller två gånger men lessnar sen, det är ju så fruktansvärt långtråkigt att ligga där inne och bara vänta ut tiden. Dock så är det alltid värt det!

Nu ska jag återgå till mina studier!

Ps. Det är alltid lika kul och skrattretande att få anonyma kommentarer. Jag förstår inte att man fortfarande inte växt upp och slutat mobba andra för att dem törs vara sig själva. Det känns väldigt mycket lågstadie över det hela måste jag bara påpeka. Fortsätt ni kommentera, det visar ju bara vem som fortfarande är kvar på lågstadiet och vem som har gått vidare. På återseende! ;) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0