Lördag

Igår kväll var en toppen kväll och idag har varit en underbar dag som avslutades med ett eller två glas vin i sällskap av familj och släkt.

Nyligen hemkommen från mamma och nu sitter jag hemma i sängen och skäms över att jag längtar efter hösten. Jag längtar efter alla gosiga stickade tröjor och efter att te och kaffe ska smaka tusen gånger bättre. Jag längtar efter mysiga hemma kvällar med tända ljus. Jag ser fram emot att få flytta och pröva mina vingar helt på egen hand. Jag saknar att klä mig i mysiga halsdukar och strosa runt i varma tjocksockar. Att se alla löv skifta färg och ta långa höst
promenader är även något jag börjar se fram emot.

Men innan alla löv faller av träden så vill jag känna att det är sommar en sista gång. Det tänker jag också göra, för på torsdag så välkommnar jag sommarens semester med en varm kram! Äntligen.


Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Hihi visst var den :D så himla söööt.

Den kommer ifrån H&M och är grå i färgen :D fanns på rean på nätet :)

2011-08-07 @ 19:42:33
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0