Prinsessa för en kväll

Ett litet lyckorus for just igenom hela kroppen!

Ringde just till butiken där jag beställde min balklänning (ca 4 veckor sedan) och frågade om den hade kommit. Dem sa att det skulle ta 3 veckor så började bli lite smått orolig. Till en början så fick jag som svar att den inte hade kommit, att dem inte hade beställt någon och att den inte var betalad (jag har betalat den!!). Jag fick världens klump i magen och började nästan må lite illa.. baldagen närmar ju sig med stormsteg och jag kan ju inte gå utan klänning. Men så efter en lång tystnad så utbrast personen på andra sidan luren "häääär!! här är ju klänningen! Jag hade bara hängt den lite fel. Du är välkommen att hämta den när du har tid". Världens lättnad sköljde över mig och att dem hade öppet på lördag trots påskafton hade ju inte kunnat passa mig bättre. Så på lördag får jag min klänning!


Kommentarer
Postat av: Sofia

heej vännen! snälla lägg upp en bild på klänningen sen när du fått hem den:>>

2011-04-20 @ 10:12:07
Postat av: Sannie

HJÄLP! Ska läsa några kurser i USA till hösten, men har beslutsångest. Vilka kurser hade du valt? (Kurserna står i ett inlägg). Tacksam för svar! :)

2011-04-23 @ 05:17:04
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-12 @ 15:43:20
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Niles

Du lägger väl upp en bild när du fått den?

2011-07-12 @ 16:10:11
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0