Torsdag

Vet ni? Jag klev upp i tid imorse. Klockan 05.30 stod jag på bestämd plats, redo för en powerwalk med en vän. Vilken kickstart på morgonen. Däremot så måste jag erkänna att jag la mig och sov i cirka 1 ½ timme när jag kom in igen.

Dagen har spenderats i skolan och eftermiddagen i haparanda med farmor. Hon skjutsade mig dit för jag behövde nämligen köpa lite presenter till två av mina kusiner som fyllt år den senaste månaden. Jag, Anton, farmor och lilla syster åker ju till Rovaniemi imorgon eftermiddag. Det är släktfest på lördag, därför vi åker dit.

Bokade nyss flygbiljetterna till mig och Carro, nu är det bara räkningen på kryssningen kvar att betala och sen är det bara att åka :} Ska ta och betala kryssningen nu och fortsätta titta på idol.

Kommentarer
Postat av: amanda

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt!

2010-10-03 @ 18:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0