Sunday.will.you.last.forever

Har inte ens varit vaken i en timme.. eller jo det har jag säkert men har legat i sängen och dragit mig och sovit en 15 minuter lite här och där. Ibland somnade jag i en hel halvtimme. Hehe.

Andra dagen i rad som jag blir serverad plättar (pannkakor) till frukost. Jag börjar nästan bli lite bortskämd! Har iaf just tryckt i mig två st plättar och nu funderar jag på om jag skulle ta och klä på mig och fixa mig lite så att vi sen kan dra och handla och sen hem till mig (för en gång skull) och baka något gott.. tror nästan de blir blåbärspaj. Är himla sugen på de!

Ha en bra och mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; tack så jättemycket, älskar den haha. Köpte den faktiskt på Ullared när jag var där i somras (:

2010-09-05 @ 20:24:32
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0