Over 6 billion souls in the world but you're the only one I want

Det är måndag. Igen. Tiden går men läker inga sår? Nej. Så ska jag inte säga. Jag mår ju faktiskt hur fint som helst. Hade en super mysig söndag igår och har endast haft en lektion plus en körlektion idag.

Har nyss diskat och fixat lite här hos lillgubben. Han bjuder på köttsoppa idag, vilket jag verkligen ser fram emot. Så fruktansvärt gott ju. Hade också tänkt att jag skulle ta och plugga lite ikväll. Läsa lite bok och lite annat vettigt som kan tänkas göras.

På onsdag ska jag klippa håret. Har även bokat tid för slingor samt färgning och plockning av ögonbrynen. Kommer bli som en ny människa ;} Något annat att se fram emot den här veckan.

Angående resan som också börjar närma sig, ska ju kryssa till Taliinn. Meningen var att min vän Sofia skulle med men hon fick förhinder så då tänkte jag först avboka resan men istället följer Caroline med mig, blir med andra ord en riktigt fotoresa.

Bjuder på en egobild från början av 2008.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Sv; Ja topshop.com :) Längst uppe i mitten står det vilken region det är. Den engelska ska det vara! :)

2010-09-13 @ 15:42:00
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0