Onsdag kväll

Nya mobilen är toppen! Lite klurig att förstå.. men jag har alltid internet med mig och det finns massor av andra coola funktioner som jag verkligen gillar.

Inatt sover jag hemma, ska njuta av värmen av att sova inomhus.. yes, ni hörde rätt..
Imorgon sover jag i ett tält, funkar säkert fint om man bor i södra delarna av sverige men jag bor faktiskt i norrbotten och vi har typ max 5 grader varmt ute om nätterna. jag taggar inte att sätta mina överlevnadstalanger på prov.. men det kommer säkert bli bra när jag väl snörar på mig kängorna och lyfter upp den minst 20 kilo tunga packningen som bland annat innehåller tält, sovsäck, stormkök, diskmedel, mat, kniv, kompass, extra sockar, extra varm tröja, ficklampa, toapapper, vatten och andra saker man kan behöva för att överleva lite mer än ett dygn ute i skogen.

Ska se ett avsnitt 90210 och sen ska jag sussa så gott i min egna säng med mitt eget täcke med mitt eget sällskap :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0