Last days

Igår började jag skolan runt 12 tiden. Var på folkets hus hela dagen. "skoldagen" slutade klockan 20.30 så jag orkade helt enkelt inte göra annat än att städa lite när jag kom hem igår kväll.

Skulle egentligen ha sovmorgon till elva idag.. men icke sa nicke. Vi ska skriva någon artikel nu på morgonen så måste vara här. Har suttit här sedan åtta. Dör lite. Är skolfoto idag också, man ser alltid ut som skit så känner mig inte så jätte pepp. Däremot har jag körlektion och det ser jag fram emot! Jag ska tamefan ha det där jävla körkortet snart. Dock tar det nog fram till jul för det finns så sjukt dåligt med tider på körskolan.

Förövrigt så hade jag ingen skola i tisdags så jag stor städade hemma och var till IKEA med mamma. Köpte mig också ett par super bekväma springskor. Bästa 1000-lappen jag någonsin spenderat. Så jävla bekväma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0