Everything means more now than words could explain

Vi fortsätter med jobbandet idag också.

Blev en lugn kväll igår. Var hemma runt halv nio och la mig i sängen med en risifrutti och kollade på medan anton spelade en liten stund. Sen bar det av hem till mig för att hämta lite kvarglömda saker och sen blev det att åka runt stan allt för länge. Vi väntade nämligen på en av Antons vänner som skulle ha sig skjuts in till krogen. Anton skjutsade och sen for vi hem för att sova.

Imorse så ringde inte min väckarklocka så jag vaknar när farmor står utanför, redo för att plocka med mig till jobbet. Så här sitter jag, ofixad från topp till tå. Har inget smink, håret ser förjävligt ut, gårdagens kläder och en stor myströja som jag hann slita med mig påväg ut genom dörren. Känns inte så fräscht kan jag ju ta och tillägga.

Imorgon är jag ledig. Då ska jag faktiskt försöka kliva upp någorlunda tidigt så jag hinner plugga, träna och eventuellt städa lite. Men vad det blir av morgondagen återstår att se ;) Ska inte förvänta mig för mycket. Har nu jobbat tre dagar i rad och varit borta från skolan nästan hela veckan så jag har nog tyvärr endel att ta igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0