But I need you to know that I care, and I miss you


Bilden är tagen en kväll förra veckan.

Hösten börjar verkligen tränga sig på nu och det känns rätt så mysigt. Även om jag verkligen kommer sakna allt det gröna och alla fina blommor.

Just nu: Sitter i soffan framför tv:n med datorn i knät. Gräver i mappar med gamla bilder. Letar efter bilder att fylla min fotobok med och letar efter bilder som är värda att framkalla. Dricker även en kopp super gott grönt te. Köpte tre nya sorter när jag var till luleå med Ida förra veckan. Alla var helt super!

Kommentarer
Postat av: Eja

Svar:

Nja, det är lite trickigt [stavning] i början, men det går lättare med tiden. Brukar göra mina rosa :)



Fy fan asso, vi ska inte snacka bakfylla. För två veckor sen när jag och Roomie drog i väg till England lite hastigt och lustigt si så där, så söp vi ganska rejält första kvällen [värmde upp med tre ganska stora tequila under loppen av en minut och drog några vodka redbull på det], och ingen av oss hade ätit särskilt mycket under dagen, så det slutade i ett härligt kalas inne på toaletten för mej. Och dagen efter, jag hade gärna dött på stört. Fyfittfan va jag mådde dåligt! haha. Men jävlar va kul vi hade där. De var nog de bästa fyra dagarna i mitt liv.

2010-09-17 @ 00:05:19
URL: http://lillskitrus.blogg.se/
Postat av: Eja

Svar:

Ne inte jag heller. Det slog ganska mycket slint om man säger så. Det var första och förhoppningsvis sista gången jag var så packad. Ser liksom ingen mening med att supa skallen och sen inte komma ihåg något. Då har man ju inga minnen att dela med andra. Våldsamma människor är jobbiga, även de som bli klängiga/närgångna. Jag bli också väldigt lättroad, och väldigt pratglad. :D

2010-09-17 @ 00:19:31
URL: http://lillskitrus.blogg.se/
Postat av: LISA MARKLUND

heeej, wazzap sötnus? :D

2010-09-17 @ 00:31:07
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0