Bakar

Jag har nu äntligen gett mig in på det här med att baka cupcakes igen. Har gjort det två gånger förut, första gången blev dem helt okej, men då gjorde jag ett berg av grädde istället för frosting. Vilket mättade något fruktansvärt och jag gillar inte ens grädde så.. Andra försöket gjorde jag frosting men dem blev ändå inge bra. Frostingen blev typ dålig och dem blev fula. Så nu gör jag ett tredje försök, stora amerikanska muffinsar i grunden, något jag inte gjort förut när jag gjort cupcakes. Själva muffinsarna är gräddade och alla förutom en ser bra ut, en svämmade över och ser rätt kul ut. Heheh.

Nu ska jag iväg och rösta och därefter ska jag ta mig an frostingen!

Kommentarer
Postat av: Eja

Cupcakes är så underbart. Det ska vara mycket färg och krusiduller :D Gärna fyllning i själva muffinsen också.



Svar:

Det låter riktigt skoj. Men hinner du med att göra tre saker? :O Själv ska man hålla på med UF [ung företagsamhet] Vet dock inte vem jag ska var med eller vad jag ska göra. Kom in i gruppen lite senare än alla andra :P haha.

2010-09-17 @ 18:48:21
URL: http://lillskitrus.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Vad kul! Ser verkligen fram emot att åka dit :D

2010-09-17 @ 22:06:45
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/
Postat av: Eja

Svar:

Härligt, det är så det ska vara ;)



17 december? Vi har typ i mars tror jag. Eller så var det kanske i januari.. hm. Det där med att lyssna på lektionerna är töntigt :P

2010-09-17 @ 23:22:54
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0