I live it now 'cause nothing's gonna last









London. Jag saknar dig varje dag.

Kommentarer
Postat av: Eja

Åh England, vilket underbart land. Saknar verkligen Bristol. Tycker att det är väldigt gulligt att det står "look right" och "look left" i marken :)

2010-10-15 @ 19:35:09
URL: http://lillskitrus.blogg.se/
Postat av: Eja

Svar:

Jag känner samma sak. Både jag och min roomie pratar om Bristol varje kväll innan vi går och lägger oss, och börjar nästan grina för att vi vill tillka så mycket..



Bristol är fan nästintill heaven. Det är en relativt liten stad tror jag, jävligt mysigt folk, en awesome galleria ♥ Sjukt billigt vad gäller partylivet, och as häfftiga klubbar + att skins har spelats in där ;) Och utifrån vad man ser från serien så finns det galet mycket koola saker att fota också :D



London skulle jag också vilja besöka. Åkte bara igenom där som hastigast då vi skulle byta buss :P

2010-10-16 @ 11:13:49
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0