Hej bloggisen!

nu var det ett tag sen igen och jag får lov att be om ursäkt. Jag vill blogga och jag vill blogga om massor men jag finner inte tiden eller orken. Jag har mycket att göra nu förtiden och får inte ens tid över att läsa bloggarna som jag vanligtvis brukar läsa dagligen.

Jag har mycket på gång i mitt liv och jag mår helt underbart bra. Det finns en människa att tacka för det. Egentligen finns det flera själar som får min vardag att bli så förbannat underbar, men just Anton ska ha ett extra tack. Världens bästa och då menar jag det. Aldrig har det känts så bra, aldrig har det känts så riktigt.

Nåja, tycker vi sätter punkt där för hur mycket jag än skulle skriva och hur mycket jag än skulle beskriva och förklara så skulle det inte räcka, det är så mycket mer än så.

Just av den anledningen (och för att jag klev upp lite väl tidigt idag) så gjorde jag en liten frukost med det lilla extra. Fruktsallad, vanilj yoghurt, hallon kräm, rostade mackor, ost, smör, mjölk, musli osv.. osv..osv.. det vanliga plus det lilla extra. Anton som är ledig idag klev iaf upp för att äta frukost med mig och den var verkligen uppskattad så detta är något jag helt klart kommer fortsätta med. Jag tror vi tar plättfrukost imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0