Cupcakes


Det var ett bra tag sen, iaf två veckor sen?, som jag bakade dessa cupcakes. Men tiden för att lägga upp biler och blogga är inte den bästa. Men nu så. Mer bilder på dessa godingar kommer sen när jag får några fler minuter över.

Har jobbat mellan 08.45-16.45 idag och därefter blev det städning och middag. Anton gjorde den största delen av middagen för pinsamt nog så är jag ingen höjare på det där med mat.. men baka kan jag iaf :} Det blev riktigt gott.

Resten av kvällen har spenderats framför tv:n. Vi hade nämligen filmkväll med Antons bror och hans tjej och deras 1 ½ månader gammla bebis. Var faktiskt en bra film även om jag var skeptiskt ibörjan av filmen då den såg lite barnslig ut. Nu i skrivandes stund kommer jag inte ihåg namnet på filmen men kan göra ett litet inlägg om det imorgon om jag kommer ihåg.

Nu ska vi ut på en promenad runt stan och se vad som händer. På med tunnare sockar, sitter och myser med tjockisar på fötterna, och sen i skorna.


Jag är så fruktansvärt kär.
ville bara säga det.

Kommentarer
Postat av: Eja

Svar:

Just ja, ni kommer ju tillbaka efter kryssningen ingen, tänkte att ni åkte hem direkt. Men isf skulle ju den helgen funka :) Har ni någon form av lov då eller har ni bara tagit ledigt?

2010-10-09 @ 23:04:28
URL: http://lillskitrus.blogg.se/
Postat av: Lina

SMASKENS!

2010-10-11 @ 11:24:17
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: simone

så smarrigt :D

2010-10-13 @ 17:03:56
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0