And now they're gone and you wish you could give them everything


bild från förra vintern


Sitter hemma hos mamma på min stationära dator, det var väldigt länge sen sist. Mamma ringde imorse och frågade om hon kunde få bjuda oss på middag idag, självklart får hon det. Men i samma stund fick jag en gnutta hemlängtan så efter svenska lektionen hämtade mamma mig och nu sitter jag här, i mitt rum hemma hos mamma. Bärbara är hos Anton så stationära gamlingen får duga. Det känns fint att vara hemma även om jag trivs som bäst hos Anton. Hemma är ju alltid HEM. Det är något speciellt med det.

Klockan 15.00 har jag lektion på trafikskolan, ska ut och brumma lite bil i stan idag. Det ser jag fram emot. Därefter ska vi hem till mamma och äta och sen ska jag och mamma ta varandra i handen och gå på ett pass power pilates. Härligt med träning! Börjar faktiskt komma igång igen. Har fått med mig gubben på promenad två kvällar i rad, tro mig det är inte det lättaste, så jag känner mig riktigt nöjd över min egen insats.

Det händer som sagt mycket i mitt liv och jag har redan planerat dagen. Hoppas att jag lyckas ta mig igenom allt jag har planerat, skulle vara skönt att få göra bort lite måsten samtigt som jag har det roligt och trevligt.

Nu hade jag tänkt se om jag kan hitta några vita trådkorgar här hos mamma som jag sen kan ta med mig till Anton och ha inne på toaletten. Jag har ju grejer över allt där inne. Hade vart fint om jag fått stökat bort lite utav det. Måste plugga lite svenska innan körlektionen också.

Vi hörs senare ikväll, det lovar jag!

Kommentarer
Postat av: Eja

Asso jag har aldrig riktigt fattat varför du bor hos Anton hela tiden. Vad är det för fel på ditt eget hem liksom? haha :P



Jag har också så jävla mycket att göra, men har noll ork till det. Vill bara ta studenten och bli av med skiten ;)

2010-10-05 @ 20:54:45
URL: http://lillskitrus.blogg.se/
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Visst var dom :D min underbaring. Det är vatten på dom, sprejade dom lite.

2010-10-05 @ 22:28:14
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0