Tävlar hos tinkerbella

Nu är jag med och tävlar hos söta tinkerbella om en reflexskärm från tvspelsweb. Har ju alltid velat testa en reflexskärm, verkar bli ett himla bra resultat och en super fin skillnad i bilderna om man använder den på rätt sätt. Så nu hoppas jag att jag vinner en!

Temat på fototävlingen är sommarkänslor och här är mitt bidrag:


Jag tycker att hela bilden uttrycker sommar. Den gröna bakgrunden, lövet som har slagit ut. Den super fina fjärilen (jag vet inte varför men jag tycker att fjärilar är magiska, dom är så fina! lite sagolika)som är påväg att lyfta är så sommar, det är somrigt.

Vet inte riktigt hur jag ska motivera bilden med ett annat ord än SOMMAR. Bilden är sommar. Den är sommar i högstagrad. Tycker iaf jag :)

Nu hoppas jag att mina få, men ändå bästa, läsare ska hålla sina tummar för att jag vinner och får chansen att testa på lite porträtt forografering med reflexskärm. Skulle passa så bra nu till det nya obejekltivet som kommer finnas i min kameraväska runt midsommar :} Håll era tummar, jag ska då definitivt hålla mina! :)

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Tack för ditt bidrag i min fototävling om reflexskärmen! Finalisterna presenteras i min blogg den 24 maj. Lycka till :) /Isabella

2010-05-21 @ 08:59:59
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Hihi tack :D

2010-05-21 @ 10:07:10
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0