Söndag = pluggdag

Har iof sig pluggat en heldel hela helgen oavsett dag.

Igår kväll var familjen bjuden på middag till släkt/nära och kära, väldigt god mat och väldigt trevligt!

Nu sitter jag och analyserar lite artiklar och ska därefter skriva lite på en annan uppgift sen tänker jag ta och ge mig för idag. Har nämligen planer på att möblera om. Har planerat det i typ ½ års tid men blir aldrig av. Men jag hade tänkt att börja lite smått idag om det hinns. Annars kanske jag tar mig en cykeltur till farmor för att slappa och ha de lite gött :}

hur ser eran söndag ut?

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Åh gud vad jobbigt! Hoppas du hittar den på gina igen =( Kram

2010-05-23 @ 20:59:33
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Sara ~ Candis

SV. :D jätteskoj att du gillade det. Får bli fler sånna videoinlägg.

:D tack så mycket. Kul när ni läsare ger mig så mycket positiva kommentarer. Blir lika glad varje gång <3

2010-05-23 @ 22:14:49
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0