I hate school

Skolan tar verkligen död på mig just nu.. finns hur mycket som helst att göra. Blä.

Åt iaf nyss middag, fiskpinnar och potatis, gottans. Nu är min mage mätt och glad så nu tänker jag dra iväg till sporthallen och simma bort lite av maten så jag inte blir fet :] Hahahahahhaahhahahaha!

Resten av kvällen kommer bestå av att plugga psykologi. Hoppas även på att jag ska hinna med att måla mina naglar och färga/noppa mina ögonbryn. Tyvärr ser dom rätt så förjävliga ut så jag ska inte hoppas på för mycket. Två rejäla buskar har jag. Onice!

Annars så har jag statat ett litet sammarbete med Nuknuk.se, tycker ni ska klicka er in på bannern på vänster sidan och klicka hem en fin väska eller något fint smycke, det förtjänar ni! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0