Fullt upp

Jag har haft en helt toppen vecka på många sätt. Dock har den varit väldigt fullbokad så därav den dåliga uppdateringen.

Natten mellan Tisdag och Onsdag sov jag över hos min söta farmor. Vi grillade till middag, bastade och pratade. Det är så skönt att bara komma hem ifrån ibland. Fick sova i en stor dubbelsäng i hennes gästrum och gissa om det var skönt! Dagen därpå fixade hon världens underbaraste frukost, att sova hos mor- och farföräldrar trotts att man är 18år är udnerskattat!

Mamma och jag var på IKEA igår och handlade lite smått och gott. Blev lite nya förvaringslådor, doftljus, frukostbricka och lite kaffe muggar. Har även nu efter några om och men bestämt mig för att köpa svarta förvaringskorgar till min vita bokhylla, så nästa gång blir det ännu mera nytt till rummet. nu då jag, vela och fundera nr1, har bestämt mig.

idag har jag bara pluggat och kollat avsnitten av andra avenyn som jag missat. Ska återgå till skrivandet på en skoluppgift. Kaffet och en banan väntar på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0