Fredagsmys ♥

Bloggandet har legat i botten eftersom att jag har haft besök och vädret har varit på topp! Det har varit stekande hett om dagarna och regnat om kvällarna och nätterna så varmt/kvavt har det varit. Nästan lite jobbigt varmt ibland.

Men jag har haft en jätte mysig långledighet från skolan. I fredags var jag och Jens till IKEA. Han skulle ha sig en ny säng och en ny säng blev det. Fast jag trodde jag skulle dö.. jag som vanligtvis älskar IKEA och kan gå runt där inne i flera flera timmar blev jävligt less efter bara en timme för det var så himla mycket tjorv, vagnarna var slut, väntan och väntan i värmen.. det blev jobbigt varmt och det var en jobbig lång kö som sniglade sig fram. Men efter många om och men tog vi oss ut från IKEA och säng och lite annat smått var köpta.

Resten av dagen och kvällen satt vi på balkongen och stekte i värmen. Mot kvällen drack vi några cider och åt kladdkaka, vaniljglass och jordgubbar :} vi spelade också skippo. Började även åska som bara den lite senare. Men det hindrade inte oss från att sitta ute på balkongen. Mysigt med åska ju!




Min sötnos med sina nya brillor :} ♥

Kommentarer
Postat av: Jens

Saknar du älskling :*



Men jag kan inte påstå att jag är söt ;P

2010-05-16 @ 21:23:28
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: michelle

åh va gott! :D

2010-05-18 @ 23:03:45
URL: http://michellehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0