Onsdag

Spinningen gick jätte bra igår och tidigare idag så bokade jag in mig på ett spinning/bars pass tills på söndag (hoppas bara att jag hinner hem från Rovaniemi). Sen bokade jag även ett spinning pass tills på tisdag nästa vecka, funderar över att barspass nästa måndag också. Jag ska bli riktigt fit for fight nu! Var även och simmade med farmor tidigare idag.

Gjorde mig en fruktsallad för en stund sedan som jag åt medans jag pluggade matte inför provet som skulle ha skrivits i måndags men flyttades till torsdag. Läste även lite på engelska glosorna tills imorgon.

Nu ska jag kolla grays som går på 5:an och dricka upp resten av min tekopp! Men först ska jag snabbt lägga upp några bilder som jag fixade på fotolektionen.. kika in här snart igen för att se bilderna :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0