Borta bra men hemma bäst!

Hemma! Jag kom hem från finland tidigare ikväll, eller ja, runt sex tiden typ. Har just packat upp väskan och gjort i ordning två mackor (finskt bröd med ost och gurka, yummi!) och ett glas juice. Tänkte inte rabbla på så länge eftersom att jag är väldigt trött och tänker snart lägga mig i sängen och kolla på några avsnitt oc och räkna lite matte. Det är förtidigt för att sova redan nu.

Tidigare idag har jag varit på 30års kalas i finland, en stor del av släkten på pappas sida var samlad och det var väldigt trevligt att träffa allt folk som jag inte träffat på väldigt länge, okej, vissa har jag träffat för bara några dagar sen, men långt ifrån alla.

Annars så började min dag på bästa sätt.. klev upp runt sju svensktid, sminkade mig och lockade håret (med locktången som jag köpte mig igår) medan jag drack en kopp kaffe och åt en burk hedelmäpommi ("fruktbombs yoghurt"). Fick sen skjuts in till stan och köpte äntligen skinnjackan som jag suktat efter ett tag nu. Hängde nyss in den i garderoben i väntan på våren (eller så London), men det känns så himla fint att den hänger där inne och väntar.

Har inte mycket mer att berätta just nu, tänkte att jag skulle försöka vara en super bloggare imorgon och uppdatera med lite bilder osv. Men just nu har jag ingen ork eller lust, jag är bara trött.


Du bröt ett löfte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0