Bakdag

Jag måste låsa fast mina shopping fingrar nu fram tills resan, annars blir jag pank. Råkades få med mig en klänning och två nagellack påväg hem från skolan. Köpte även en liten present till mitt hjärta, nu får jag hålla tummarna för att han tycker om det.

Resten av kvällen har jag ägnat till att städa och baka chokladbollar och tigerkaka :] Börjar nog bli ganska klar med baket, ska sätta fyllningen i tårtan imorgon kväll och kanske baka någon mera ruta eller muffins. Men fika finns det iaf till alla gäster som kommer på Fredag. Vet att vi återigen bakat påtok för mycket och kommer ha frysen full i fika i flera veckor efteråt, men det brukar ju vara så när det är kalas ;D

imorgon slutar jag skolan klockan 11.20 och sen får jag ett efterlängtat påsklov. Imorgon natt kommer min Jens hit med bussen och på fredag är det min 18 års dag. Så jag kan inte säga annat än att livet känns rätt toppen. Däremot så känns min kropp väldigt rutten, måste sätta fart med träningen nu annars blir det ingen rolig sommar! :P

Kommentarer
Postat av: Gabriella

sv; :D dom är köpt på topshop för jätte jätte länge sedan! :O

2010-04-01 @ 15:42:54
URL: http://sexdrumsanddeathmetal.com
Postat av: Johanna

sv: Hahahaha, du gav mig ett skratt där! Inte har jag någonsin blivit eller hört om någon som blivit sugen på ägg av en bild :P Visste inte ens att man kunde bli sugen på ägg ;)

2010-04-01 @ 16:57:11
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/
Postat av: j e n n y♥

sv; härligt ju :D

2010-04-01 @ 18:09:06
URL: http://jvts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0