You can't save a broken soul

Min helg har varit hur bra som helst. Även om jag vaknade upp lite små bakis. Fredag och lördag kväll var jag och min fina vän Carro på krogen i Råneå. Jag träffade mycket trevligt folk och jag dansade, dansade?! Jepps. Jag hatar att dansa men det var riktigt kul. Igår fick vi åka gratis taxi med två gubbar, låt oss säga såhär, vi blev lovade skjuts hem men fick ingen. Det spöregnade och när vi försökt hitta skjuts hem till Carro i typ 3 timmar så började vi gå. Sminket rann och vi var helt dränkta av vatten. Klockan var närmare fyra på morgonen och vi hade en 3 mils promenad framför oss. Då kör en taxi förbi och gubbarna erbjöd gratis skjuts. Jävligt shyrre och jävligt nice. Var nära att börja gina av lycka. Jag frös som fan och jag är typ halv sjuk nu.

idag är första natten hemma på två veckor. Jag har varit lite överallt. Försökt att läka mina sår. Imorgon är det jobb som gäller. Har även shoppat massa nytt som jag tänkte visa upp så fort jag får tid över. Det har liksom inte varit det som jag har prioriterat nu då allting har varit åthelvette upp och ner, och iof så är det fortfarande upp och ner. Men livet går vidare och min helg var toppen.

Jag måste även säga att idag och igår när jag loggade in här på blogg.se så började jag gråta. Gråta av lycka. Hade fått så många fina och stöttande kommentarer. Kändes för bra för att vara sant. Så tusen tack till alla er guldklimpar där ute! ♥


En gammal bild. Jag är inte arg, men jag är inte okej heller,. så ansiktsuttrycket, det tomma i blicken, passar mig just nu. För jag är tom.

Kommentarer
Postat av: Ada

Sv; Tack tack! ;D

Jag skulle tro att den är köpt på Gina, men du kan fråga henne själv. :) Hennes blogg: http://allbysara.devote.se/

2010-06-22 @ 20:16:54
URL: http://adakadabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0