Sorry people

Vet ni vad? Det är något hel knasigt med mitt kära photoshop, det går inte att spara en enda bild och jag har lekt lite i ett annat redigeringsprogram och det är samma sak där :o helt stört.

Jag hoppas verkligen att det fungerar imorgon för jag vill uppdatera med lite bilder ju!

Nu ska jag kolla ett avsnitt greys anatomy och sen ska jag sova för imorgon ringer klockan väldigt tidigt.. ska upp på en jogging tur innan jag börjar jobba. Börjar typ halv sju så.. ska väl upp runt 03.30 ;P

Jag lyckas kanske inte skaffa mig några magrutor innan sommaren är slut. Men nu börjar kroppen bli brun, träningen är igång och imorgon gör jag ett försök med kosten. Så kanske lyckas jag iaf tappa några kilon och bygga lite snygga muskler nu över sommaren :} Håll tummarna!

Funderar även på om jag skulle göra några nya kategorier och försöka få lite mera liv i bloggen. Vi får väl se vad som händer.

nu blir det gott te och grey's anatomy :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0