Måndag morgon

Godmorgon!

Har jobbat sen 06.00 imorse och vaknade nästan utvilad strax innan fyra. Har sällan klivit upp när klockan ring utan sovit säkert en timme till och sen stressat som fan. Men inte i morse. Lockade t.o.m håret i morse men det gjorde jag tilll ingen nytta. Blåste galet mycket ute så när jag klev av cykeln utanför jobbet fanns det inga lockar kvar, eller jo några men dem var inte fina så jag valde att ta hårborsten i högsta hugg och kamma ut det som var kvar. Nu ser håret ut som "hej kom och hjälp mig", men det är ju trots allt måndag. Sminket är fint iaf!

Nu är min rast snart slut och jag ska återgå till jobbet. Ha en bra måndag!


Bjuder på ännu en till bild från midsommar.

Kommentarer
Postat av: FRIDA

svar nej tyvärr..

2010-07-12 @ 16:40:47
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0